Ostujuhend

Kliendi ostukorv luuakse hetkel, mil Klient on leidnud sobiva toote ning klikkinud lingile „Lisa ostukorvi“. Lisades toote ostukorvi avaneb ostukorv automaatselt.

Ostukorvis saate vajadusel toodete koguseid muuta või eemaldada. Eemaldamiseks klikkige toote ees oleval „prügikasti“ ikoonil. Muutes toote kogust ostukorvis, vajutage nuppu „Uuenda ostukorvi“. Soovi korral võite jätkata poes ostlemist nupu „Tagasi poodi“ kaudu ning lisada ostukorvi täiendavaid tooteid. Vajadusel saate ostukorvi sisu kontrollida ja muuta paremal üleval asuva lingi „Ostukorv“ abil.

Ostu vormistamiseks vajutage nuppu „Vormista ost“ ning täitke etteantud väljad: Maksja andmed, Kohaletoimetamise andmed, Kohaletimetamise viis ja Makseviis. Tellimus loetakse esitatuks kui Tellimuse ülevaate lehel vajutada nupule „Esita tellimus“.

Ostu on võimalik vormistada kahel viisil:

1. Maksa külalisena - ühekordne ost kus andmed salvestatakse ainult selle ostu tarbeks.

2. Registreeru - võimaldab registreeruda püsikliendiks ning edaspidiste ostude puhul on võimalik ostuprotsessi lihtsamalt ja kiiremalt läbida sisse logides kasutades salvestatud andmeid.

Makse info:

Kõikide makseviiside juures on võimalik valida ettemaksu suurus (50% ja 100%).

Müügileping loetakse sõlmituks ning tellimuse täitmist alustatakse juhul kui Klient on 7 tööpäeva jooksul tasunud vähemalt 50% tasumisele kuuluvast summast Webshop Interior OÜ arvelduskontole, kui pole kokkulepitud teisiti. Tellimus ja arve tühistatakse, kui Klient ei ole 7 päeva jooksul arvates arve väljastamisest tasunud ettemaksu.

Pangalingid - peale tellimuse vormistamist suunatakse Teid valitud panga kodulehele makse vormistamiseks.

Peale makse sooritamist saadetakse Teile tellimus ja arve e-posti aadressile.

Ettemaksuarve - Teie e-posti aadressile saadetakse tellimuse kinnitus, millelt leiate makse sooritamiseks vajalikud rekvisiidid.

Järelmaksuga toodete ostmisel täidab Klient järelmaksutaotluse vormi ja jääb ootama vastust.

Järelmaksuga tellimuse puhul alustatakse tellimuse täitmist pärast järelmaksulepingu edukat allkirjastamist.

Enne „Esita tellimus“ nupule vajutamist on Kliendil võimalik tellimusega tutvuda, selle õigsuses veenduda ning vajadusel andmeid muuta.

Juba esitatud tellimuse andmete muutmiseks peab Klient ühendust võtma Webshop e-poe klienditeenindusega.

Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E-R 9.00 - 18.00. Kontaktinfo e-posti aadress: info@webshop.ee või Webshop e-poe klienditeeninduse telefon: 521 5970.